Dart Vereniging Westland

www.dartverenigingwestland.nl

Regelement Gesloten Westland:

• Om te mogen deelnemen aan Gesloten Westland dient men te darten in het Westland(dit geldt alleen voor de wintercompetitie) en of woonachtig te zijn in het Westland. Met uitzondering van de leden van het Brabantcup team.

(Naaldwijk,Honselersdijk,Maasdijk,Wateringen,Monster,Kwintsheul, Westerlee, Ter Heijde,'s-Gravenzande,Heenweg,Poeldijk, de Lier).

• Bij twijfel geen deelname. Men dient eventueel op verzoek aan te tonen te darten of te wonen in het Westland.

• Deelnemende categorieën: Heren, Dames, Jongens, Meisjes. Voor de jongens zowel als de meisjes geldt een minimale deelname van 10 personen, bij mindere deelname worden ze bij de dames of de heren ingedeeld.

• Maximaal aantal deelnemers om in een poule systeem te kunnen gooien is 70, bij meer deelnemers wordt er knock out gespeeld. Er wordt in de poule 3 x 501 gegooid, schrijvers zijn van te voren bekend. Na de poule knock out en daarbij schrijft de verliezer. Na de poule is er een winnaar en verliezersronde

• Inschrijving sluit om 13.30 en het toernooi start om 14.00.

• Kosten deelname: Heren en Dames: € 10 ,Jeugd: gratis

• Deelname geheel op eigen risico.

• Bij zaken die niet in het reglement staan beslist het bestuur.